Tulaga lelei o taga fa'amama

O ato fa'amama e le gata e fo'ia ai fa'afitauli fa'amama o tagata o lo'o aumaia a latou lava mea'ai i fafo mo tafaoga i aso malolo, ae fo'ia ai fo'i le fa'afitauli o mea'ai mo tagata faigaluega ofisa. O le tupulaga fou o tupulaga talavou i Saina o le a faʻateleina le manaʻomia o meaʻai faʻapipiʻi meaʻai, ma o ato faʻamalama o loʻo atinaʻe i se tulaga sili atu faʻapolofesa. , O le tele ma sili atu e mafai ona aumaia auaunaga sili ona taugofie i olaga o tagata.

food-delivery-bag4-300x300
cooler-insulated-backpack-300x300

Fa'amanuiaga

O ato fa'amama e lima fa'amanuiaga tetele: 1. Fa'asaoina le tele o taga palasitika ma lagolago le puipuiga o le siosiomaga; 2. Mama ma tumama, o le ato insulating lava ia o le vai-ma le suauu-faʻamaonia, mea uma e faauo siosiomaga, ma maua super abrasion tetee ma maanuminumi tetee; 3. Lelei fa'asao vevela aafiaga. Pe a ave i fafo meaʻai, o loʻo vevela pea, ma o le lanu ma le tofo o meaʻai e mafai ona ausia le manaʻoga. I lenei auala, o le galue ma le 'ai o faafitauli o tagata faigaluega o le ofisa e mafai ona faigofie ona foia, ma o le avanoa e alu ai i fafo mo se tafaoga e mafai ona faateleina tele; 4. O le ato insulation lava ia e maualalo i le tau ma e mafai ona faʻaaogaina i le tele o taimi. E masani ona maua i le maketi. 5. E mafai ona faʻaaogaina e lolomi faʻasalalauga faʻapitoa. Gagana e fa'ateleina ai le va'aia. O ato fa'amama e aofia ai ato a'oga, ato meaalofa fa'apolofesa ma ato afifi oloa, ma ato fa'atauga. O ato fa'amama ua mamanuina i foliga o taga fa'amama. O ato fa'amama o lo'o fa'atupuina i se fa'apolofesa fa'apolofesa ma e mafai ona fa'atuputeleina le aumaia o auaunaga sili ona taugofie i olaga o tagata.

backpack-food-delivery-bag-300x300 (1)

Aafiaga

O ato fa'amama e masani lava ona i ai le taimi e fa'asaoina ai le vevela e sili atu i le 6 itula, ma o le a'afiaga e sili atu nai lo pusa fa'amama u'amea masani masani ma pusa palasitika. E faigofie tele ona faʻaoga, mama ma tumama.


Taimi meli: Tes-16-2021
Mo fa'amatalaga e uiga ia matou oloa po'o le lisi o tau, fa'amolemole tu'u lau imeli ia matou ma o le a matou feso'ota'i i totonu ole 24 itula. Su'esu'ega